Thursday, March 29, 2012

Outfiti tokom Fashion Selection-a

Prvog dana kad sam stazirala gledala sam da imam outfit u kom izgledam fino, a koji je ujedno i udoban, pa se odlucila za kosulju, farmerke i baletanke. Za vece sam izabrala malo elegantiju kombinaciju i 'premijeru' moje nove Dior clutch :) Voljela bih da cujem sta mislite o njoj, kako vam se dopada? Nju sam kupil dok sam bila u Milanu, a mogu u nekim od sledecih postova da vam pokazem jos neke nove stvari :) 
Kisses





  • Kosulja - Burberry
  • Farmerke - 7 for all mankind (7jeans)
  • Baletanke - Louis Vuitton
  • Torba - Chanel
  • Naocare - D&G
  • Sat - Cartier











Kolege sa Accademie Del Lusso :)




  •  Haljina - Zara
  •  Kais - Zara
  •  Cipele - Kurt Geiger
  •  Torbica - Dior
  •  Nakit - H&M

3 comments:

  1. PREPREPRElijepa haljina.. ti je super nosis i stvarno dobro izgledas u njoj..
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Svi ste mi lepo izgledali, mo smo prošle god stažirali i svi su bili jako fini prema nama!
    Poz

    ReplyDelete