Saturday, November 22, 2014

"All black everything" part 2



Da ja imam najbolje prijatelje na svijetu to se pokazalo i ovog puta :) .
Moja Zorana je znala koliko sam bila iznervirana i ujedno tuzna zbog slika iz proslog posta ( slike su lepe i sve ali samo ocekivale da ce to ispasti drugacije s obzirom na lokaciju koja se jako dobro slika itd ) i ona je odlucila da islika dve stvari iz kolekcije koje poseduje na svoju ruku i da me iznenadi ... i definitivno je uspela u tome . Kako mi je slala koju fotografiju ja sam bila sve vise i vise odusevljena jer ne zna se koja fotka je ljepsa od koje, vidi se svaki detalj od svake rese do rada cipke na haljini ... jedva sam cekala da ih objavim :)
Sminku je radila Aleksandra Starcevic a fenomenalne fotografije Dusan Petrovic.
Kazu da si bogat onoliko koliko imas pravih prijatelja , mogu reci da sam najbogatija :)

Kako se vama dopadaju nove fotke ?






3 comments:

  1. Joj slike su fenomenalne, svaka cast fotografu, a i Zorani na ovome sto je uradila za tebe, btw komadi odjece koju si kreirala su divni i tebi pohvale :-D

    ReplyDelete
  2. mislim da su i prve fotografije bile prekrasne,samo zbog cijelog ambijenta koji ostavlja bez daha komadi odjece i njihovi detalji nisu dosli do izrazaja, kao npr u ovim fotografijama gdje je odjeca u prvom i jedinom planu jer je pozadina bijela.

    u svakom slucaju divna kolekcija, bravo:)

    ReplyDelete
  3. Zaista su prelijepe fotografije! :)


    Put Your Faux Fur On - Check out my latest post! :)

    ReplyDelete