Thursday, April 12, 2012

Budva

Evo posle nekon vremena novi post od mene. Od kako sam dosla u Budvu, vrijeme je bilo uzasno i bila sam prehladjena. Vecinu vremena sam provela kuci pa zbog toga nisam postovala. S obzirom da je danas bio predivan dan, morala sam da ga iskoristim i da ga podjelim sa vama. Nadam se da ce vam se dopisti moj outfit i fotografije .
Do sledeceg posta kisses ...


















  • Haljina - Sandro
  • Sako - Zara
  • Baletanke - Alexandar McQueen
  • Torba - Louis Vuitton
  • Naocare - Zara
  • Narukvice - Accessorize & Swarovski
  • Mindjuse - Vintage

17 comments:

  1. Konacno post, divno je sve, blago tebi, na moru si.

    ReplyDelete
  2. Hvala :*
    Da te utesim ... do juce je padala kisa i bilo je nevreme , i sutra nas ocekuje slicno vreme nazalost :/

    xxx

    ReplyDelete
  3. Obozavam Ricardovu glavu! Predivna zuta jaknica! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja isto,najlepse mesto za ispijanje kafe kad su ovako lepi dani :)
      Hvalaaaa :)
      xxx

      Delete
  4. Sako, haljina, tvoja kosa,...sve za 10 ! :*

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. odlicno, jao kad vidim more nije mi dobro ne mogu docekati leto, i ti si predivna ...mnogo lepe slike

    ReplyDelete
  7. Hvala ti punoo :)
    D ali ovih dana bas retko uzivam pored mora jer je vreme katastrofalno,
    tako da i ja jedva cekam leto i sunce i samo sunce :)
    xxx

    ReplyDelete
  8. Mnogo dobra haljina, ali ovaj sako je ipak jedan od mojih omiljenih iz najnovije Zarine kolekcije :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ... da i moj definitivno i primetila sam da imaju dosta zanimljive sandalice ove sezone :)

      Delete