Friday, April 6, 2012

Simplicity on a cloudy day

Danas sam se obukla u skladu sa vremenom (cloudy :p) ali srecom ono nije uticalo na moje raspolozenje, pa sam provela vrijeme sa drugaricom u kaficu u blizini stana. Sad me ceka pakovanje jer sutra putujem za Crnu Goru gdje planiram da provedem praznike sa porodicom i prijateljima. Nadam se da ce me tamo vrijeme bolji posluziti :) Tako da cete u sledecim postovima vidjeti kako ja provodim vrijeme dok sam tamo :)
Kisses ...











  • Sako - Zara
  • Majica - Zara
  • Pantlone - Stradivarius
  • Baletanke - Louis Vuitton
  • Torba - Balenciaga
  • Mindjuse - Chanel
  • Naocare - Prada

11 comments:

  1. Dopada mi se cela kombinacija ali mi je sako favorit. :)

    ReplyDelete
  2. Super kombinacija, pogotovo nam se dopada sako, kao Jovani :) ! <3

    ReplyDelete
  3. nisam ti do sada rekla, da pored toga sto imas i predivan stil, imas i predivno ime!;) kombinacija je pure perfection, sve mi je savrseno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Stasha puno , a ime je jevrejskog porekla i svi imaju problem da ga upamte :D :D
      xxxx

      Delete
  4. Volim ovu jaknicu, tu torbicu i tvoj osmeh! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. taj sako je jednostavno predivan.i naocare isto.skroz super

    ReplyDelete